2013-04-27

Full fart!

Ja det har onekligen varit en massiv start på helgen i träningens tecken med armar, ben och lite jobb med promote för Celsius.

Fredagen som startade med en tidig morgon på jobb avslutades även men en sen natt på jobb, såklart 2 olika jobb då. Där emellan så hann jag men ett helvetiskt bra renodlat armpass med otroligt bra pump och träff. Det är sällan jag träffar bra i både biceps och triceps, säkerliken för jag oftast inte kör dom ihop men när jag väl gör det så brukar det sluta med en nöjd Steen!

Fick några timmars sömn innan det var dags att gå upp och inta en stadig frukost. Men innan jag intog min frukost så tryckte jag såklart ner en Celsius i halsen, kände hur energin kom och satte mig sen på cyklen framför tvn i 40 min, en bra start på dagen.

Jag tryckte sedan en riktigt stor frukost i huvet, slängde på mig kläderna efter jag duschat och sen bar det av mot BellvueStadion i Malmö för lite jobb och promote för alltid så uppskattade Celsius ihop med Mr Pontus!

Det var dagen i ära en hel del aktiviteter både tennis, bandy, padel samt en invigning av acticgym (gamla natilus) och det var där utanför vi bosatte oss vid ett bord. Måste säga att det var mycke trevligt folk och en mycke fin respons på våran monter tack vare grymma produkter!

 

Efter att ha gjort ett grymt jobb så begav vi oss hemåt, helnöjda och speedade as hell efter all Celsius vi hade tryckt i huvet!

När jag väl kom hem så var det mat som gällde, lite Torsk och Ris!

Sedan väntade en liten stund på soffan innan det var dags att mosa benen på gymmet.

Sagt och gjort så blev det ett helt okej benpass innehållandes;

Liggande Lårcurl
Knäböj
Benpress
Hacklift
Utfall
Sittande Lårcurl
Benspark

Klubbad som en säl begav jag mig hemåt och efter en lång dusch matade jag huvet med hemmagjord lassange och ris. Nu sitter jag här som ett kolli och inväntar en natts sömn innan det är dags för morgondagens fullproppade schema med 2 utflykter, vila och ätardag!

Shalom friends!

// Skinny!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar