2013-04-20

Vilodag!?

En riktigt härlig dag med lugnt och skönt på jobbet, trodde jag det! Istället så har min vilodag bestått av fullt ös!

Vad som dock är jäkligt skönt är att jag hoppade över cardion i morse pga att jag kände att jag behövde vila helt idag om kroppen skulle återhämta sig till morgondagens bröstpass. Vad var då så skönt med det? Jo efterssom jag hoppade över cardion så får man automatiskt lite ångest men den slapp jag nu efterssom det blev mååånga steg tagna på jobb i detta underbara väder!

Här följer frukost och lunch denna vackra dag!

Frukost:
Havregryn
Linfröolja
Kvarg
Protelux
Ett ägg

Lunch x2:
Kyckling
Ris
Hemmagjord Tzatziki

Sen tjongade jag även en underbart god Celsius i huvet efter lunchen villket fick mig att hålla tempot uppe hela dagen trots högtryck på jobb, LOVE THE ENERGY!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar