2013-04-18

Hoppet finns kvar, det gör jag med!

Jaha då sitter jag här igen, inne på bloggen och har för första gången på vääääldigt länge känt ett litet sug av att göra ett litet kort inlägg.. Jag har om jag ska vara ärligt helt och hållet tappat allt som har med bloggsug att göra och därför har jag inte varit aktiv för 5 öre dom senaste 9 månaderna. Förhoppningsvis så kommer suget tillbaka inom kort men fram tills dess så får ni leva med lite sporadiska inlägg.


Nåja, som jag har nämt tidigare så har jag sedan ca ett halvår tillbaka varit medlem i Team Prospects By BMR. Man får ett fint stöd och det är en härlig grupp av människor! Teamet har även 2 stora och riktigt fina sammarbetspartners i BMR som ni säkert förstod och sen har vi även Dcore vid våran sida.
 
 

 
 
 
Helt underbart med allt stöd man får och frågan är om man kan ha bättre förutsättningar för en tävlingssatsning? Tror knappast det.
 
Kan även f.o.m idag stolt presentera mig själv som en av Celsius Sveriges ambassadörer. Jag har själv konsumerat Celsius sedans det släptes på marknaden och har alltid varit ett stort fan, detta gör att jag är extremt glad över att ha fått denna chansen. Som sagt, det ska bli ett sant nöje att få jobba med er och era produkter!
 
För er som inte vet vad Celsius är (ni är nog ganska få) så kan jag snabbt berätta lite om den, fördjupning kommer vid ett senare tillfälle.
 
                                     
 
Celsius är en energi/träningsdryck som hjälper dig att hålla motivationen,glöden och fettförbränningen på en högre nivå under ditt träningspass eller när du helt enkelt behöver lite extra fokus. Den är dessutom helt sockerfri och innehåller en massa vitaminer och minneraler som kroppen behöver. Celsius är även extremt välsmakade och finns i 6 olika smaker varav 4 är med kolsyra och 2 utan kolsyra.
 
Det var väl nog om hur läget ser ut för tillfället.
 
Träningen går både upp och ned just nu, har varit i en ganska lång svacka och har inte riktigt hittat glöden på gymmet så som jag tidigare gjort ganska lätt. Men så är det väl med allt, ups and downs - Thats life!
 
Just nu så ligger jag på en liten minidiet då jag kände att efterssom jag varken ökade i vikter eller blir större så kan jag väll iaf få hålla en okej form, det var ju trots allt vääääldigt länge sedan jag kände mig annat än rund.
 
Träningen för dagen har bestått av 40min Cardio på cykel i morse och sedan har Axlar/Triceps fått smaka på ett lass med vikter under kvällen. Master Stoffe joinade mig och vi köttade sönder oss totalt. Så efter ett riktigt jäkla fint pass med bra diet-tryck i kroppen så tänkte jag fira men en rejäl måltid, jag hade trots allt hållt igen på kolisarna innan träningen!
 
Det hela slutade med;
300g Nötkött
350g Rostad Sötpotatis
200g Diet-Tzatziki
 
 
 
Ni som säger att all dietmat är tråkig och äcklig måste skaffa er lite fantasi. Man måste älska att stå i köket, det är något jag verkligen gör. Så fort jag ställer mig i köket så flödar fantasin och sålänge tiden finnes så vet man aldrig hur det slutar.
 
Vill tillslut skänka ett stort tack till den största solstrålen och glädjespridaren i mitt liv, nämligen min dotter Melissa! Världens mest underbara varelse, du skänker energi och obeskrivlig glädje.
 
 
På återseende!
 
// Skinny!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar