2011-12-06

Svacka !?

Det är sällan jag uttrycker mig såhär och det gör ont inom mig men fy i helvete vad jag failade på dagens pass.
Dagens ryggpass var utan tvekan ett utav dom sämsta passen på flera år, helt jäkla tom på energi, noll go i kroppen och en motivation som plötsligt droppade ner till NOLL! En stor misstanke leder mig till gårdagen då ett brutalt och extremt energikrävande benpass gjordes. Oftast så vilar jag dagen efter ett benpass men eftersom allt blev så hackigt då jag som sagt va borta i helgen så blev det omvänt och shiiii fick jag för det. Säkerligen har även helgens dåliga matvanor under Göteborgsvistelsen också påverkat.

Det är ju bara så att tyvärr kan man inte alltid ligga på topåp utan iobland så får man dippar i träningen och det gäller bara att stå stark och ta sig ur dom, får hoppas att denna svackan inte blir långvarig.

Det är nya tag imorgon och vidare det blir träning eller en dags vila och energipåfyllning åsterstår att se.

Så dagens träningsredovisning hoppar jag över och riktar istället blicken framåt.

// Steen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar