2011-12-21

Varva ner!?

För några dagar sedan så tog jag mig fram i tankedjungeln och beslutade mig för att ta det ganska lugnt dom kommande 2 veckorna med träningen. Mest för att se om det va där skon klämde och om det va därför jag hade fått en dipp i motivation och träning, kanske var det kroppen som sa ifrån.
Så dom senaste passen har varit lättare men mer intensiva, känns ganska bra det oxå ibland.

Dock så måste jag säga att dagens Bröst/Tricepspass med mr Svaunapågen var riktigt jävla bra och även ganska tungt. Kändes som man stod rakryggad igen och verkligen älskade det man gjorde.

Ska dock ändå fortsätta att smyga mig framåt tills nyår och sedan försöka mala på som vanligt igen, kan bli tufft eller så släpper det när kroppen fått sin lilla "viloperiod".

Nåväl, det e därför inläggen kommer mer sällan nu då det inte känns som där finns så mycklet att skriva om, kan låta lite deprimerande men man kan ju inte alltid ligga på topp.

Peace out!

// Steen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar