2011-12-12

Upp och Ned!

Tyst som i graven får man väll säga, för det är ungeför så det har varit här senaste dagarna.
Men det finns ju såklart anledningar för allt och träningen går väldigt mycket upp och ned just nu, villket bidrar till att motivationen för att skriva av sig inte är speceillt hög då passen inte är något att skryta om.

Men jag har iaf gjort dom passen jag skulle och även om det inte gått nåvidare bra och motivationen inte varit på topp så är det viktigt att ändå gå dit, annars är det lätt att man kommer av banan.

Självklart så har jag varit i dippar många gånger tidigare men det e förbannat jobbigt varje gång, det e liksom inte något kroppen vänjer sig vid precis. Men jag kämpar på och förmodligen så tar jag mig ur svackan snart.

Helgen bjöd på två pass varav det ena i fredags mest var ett motivations-discopass ala Biceps! Måste dock säga att det blev ett bra och långt sådant, så lite ljus i den mörka tunneln.

Sen har vi gårdagen som bjöd på den så annars underbara muskelkombinationen Bröst/Triceps, men igår va det banemig inge vidare. Med tanke på hur kroppen kändes igår och hur kass motivationen var så blev jag mäkta förvånad när jag i morse vaknade med riktigt go träningsverk i båda söndagsmusklerna. Kanske var det så att kroppen va med på passet igår med inte mitt "mind"!

Idag därimot så blir det ben, som gått fruktansvärt bra senaste månaderna och det hoppas jag fortsätter idag.

På återseende!

// Steen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar