2011-12-09

Veckan!

Måste erkänna att det är lite galet hur mycket träningen påverkar mig i min lilla bubbla.

Det blev en fruktansvärt bra start på veckan då benpasset från i måndags fortfarende gnager rejält i musklerna idag fredag, precis som man vill att det skall vara.

Sen fortsatte det med ett ryggpass i tisdags som jag nämt innan nog var ett utav de sämsta passen jag någonsin gjort. Totalt död i kroppen och helt tom på energi tack vare benpasset dagen innan.

Detta bidrog till en löjlig deprisson i min ensamhet även om jag visste vad det berodde på, förmodligen skulle jag valt vila istället men så långt räckte inte hjärncellerna i denna lilla byggarhjärnan.

Onsdag och dagen efter det katastrofala ryggpasset så var jag otroligt sugen på att träna, inte för att jag egentligen var träningssugen utan mer för att ge kroppen en rejäl omgång som staff för det dåliga passet dagen innan. Men jag valde att lyssna på kroppen istället för hjärnan och valde vila och energipåfyllning.

Sen var det då Torsdag, alltså gårdagen. Då va kroppen igång igen och energin flödade villket jag utnyttjade väl genom att köra 2 pass, ett på morgonen och ett på kvällen, mest för att straffa kroppen för det dåliga ryggpasset. Nåja ni hör själv hur mycket ett pissepass kan påverka denna lilla byggarhjärnan, nästan lite skrämmande.

Morgonpasset - Axlar - WorldClass

Kvällspasset - Rygg - FitnessForce - Med Big TR!

Båda passen var bra och det känns fint idag samtidigt som den därade ångesten har släppt :).

Back on track!

// Steen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar