2012-01-02

Framåt marsch!

Nä men det e kanske dags att göra något vettigt av detta !?

Det är väl värt ett försök iaf.

Nåja, idag var det första passet efter den ruskigt stadiga monsterfyllan på nyår, ja för jag va jävlar i det värd en monsterfylla :D!

Så väl tillbaka på gymmet idag kände jag hur energin kokade över i kroppen och motivationskurvan pekade uppåt! Detta satte höga förväntningar på mig och glad är jag över det, suget är påväg tillbaka, men är det här för att stanna !?

Idag var det dags att slakta axlar/triceps tillsammans med Svaunapågen på FitnessForce.

Får väl då säga ett det blev som jag hade hoppats på, ett riktigt bra pass och nu e man duktigt slut i kroppen, fleeeeeer sånna pass tack!

Har precis satt i mig 300g kyllingfile och litta fullkornmakaroner, fick duga en kväll som denna.

Nu ska jag bara slappa ner mig ordentligt och invänta mitt kesellaintag för att senare bege mig mor sägen och nöta lite kudde.

Hörs!

// Steen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar