2012-03-23

Back und prio!

När jag vaknade i morse så försökte jag ta ett steg ur sängen men föll lika snabbt tillbaka i sängen igen. Jag var så fruktansvärt trött och sliten. Benen ska vi inte snacka om, det e sjukt så länge värken kan sitta i efter ett brutalt benpass. Idag fredag har jag fortfarende en dödande värk och pumpen i droppen sitter fortfarende kvar 3 dagar efter passet (tisdag).

Nåja, jag tog mig tillslut ur sängen och packade matlådorna till dagen. Just dom där matlådorna är vad som har förgyllt mig dag! Jag har kört ett brutalt intag av mat just för att orka dagens rygg/vader/magpass!

Efter jobb påväg mot gymmet så kickade jag Eminem och tryckte in 3 skopor jack3d i huvet.

Detta hjälpte mig på vägen till det ruggit tuffa och underbara passet som idag utfördes ihop med MR Big M!

Rygg:
Stående skivstångsrodd
Chins
Sittande enarms"rodd"
Smala latsdrag
Breda latsdrag
Hantelrodd

Vader:
Sittande vadpress
Stående vadpress
Vadpress i hacklift

Mage:
Benlyft
Maskincrunches
Kabel crunches

Får tacka Andy för ett sjukt bra pass och som vanligt var det grym pump och otrolig träff, kontakten är viktigare än vikterna!

Nu ska jag glo en fet film med Big M och Brottarn!

Seeyah!

// Steen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar