2012-03-26

Bryst!

Igår Söndag var det pattarnas dag, alltså lite bröstslakt sådär på kvällskvisten.

Efter en lång dag med mycke att göra och ett ovanligt daligt matintag så förväntade jag mig inte allt för mycket utav passet.

Men som vänligt när man är trött och grinig så tänder man den där lilla extra glöden i kroppen och pyket kickar igång en rejält! Med detta vill jag då säga att när jag väl lämnade gymmet så var jag riktigt nöjd och musklerna skrek på hjälp.

WC - Bröst - Med Stoffe!

Rak hantelpress
Sne hantelpress
Sne hantelflyes
Rak maskinpress
Cableflyes

Grymt pass, fin träff och brutal pump! Nöjd!

Idag väntar ett litet Biceps/Tricepspass och man kan inte mer än längta efter att få stega in på gymmet och fylla kroppen med glädje och musklerna med blod.

Sitter just nu och kollar på en träningsvideo som aldrig kan ses för många gånger och som tänder mig lika mycket varje gång. Min stora inspiration och bodybuildingens svar på tankekraft KAI GREENE!


Hörs!

Power of mind!

// Steen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar