2012-07-08

Boooooooom sa kroppen!

Idag var det återigen dags att piska kroppen!

Brösten stod på schemat och passet smektes ihop med Svaunapågen!

Bröst
Rak bänkpress x4
Sne hantelpress x4
Sne hantelflyes x3
Rak maskinpress x3
Kabelflyes x4

Biceps
Skivstångscurl x4
Maskincurl x4
Sittande stångcurl, kabel x4

Dagens pass slutade som ni ser inte riktigt som mina bröstpass gjort den senaste tiden då jag alltid har avslutat med baksida axlar. Idag fila vi till det med lite pump ala biceps istället och det känns förjäkla bra nu, riktigt fint tryck infann sig i armarna.

På tal om tryck så var det ett sjukligt tryck och en enorm pump som befann sig i brösten under passet, jag är riktigt jäkla nöjd!

Sne hantelflyes!

Sne hantelflyes!

Rak maskinpress!
Nu ska jag fortsätta min dag med en besök hos dotten på BB!

Ha en fin dag alla!

YOU NEVER FAIL UNTIL YOU GIVE UP!

// Steen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar