2012-07-04

Morgon rygg!

Morgonträning i all ära men helvete vad det är svårt att tagga till vissa morgnar!

Jag hade bestämt mig för morgonträning och klockan ringde 0530. Jag bokstavligen talat släpade mig ur sängen ut i köket, fixade frukost och kastade den i huvudet.

Sen satte jag mig ned för att smälta maten och känna hur blodsockret rusade i kroppen. Men något vidare rus vill jag då inte minnas att jag fick, istället slog en mindre matkoma till och jag ville egentligen bara lägga mig ner på golvet och sova en stund. Men jag höll mig vaken, det blev bättre efter en stund och efter en timmes tid så var det äntligen dags att slänga pwon i huvudet, I LOVE IT!

Begav mig mot gymmet och jag började äntligen känna mig ganska taggad!

Rygg
Stångrodd x4
Breda latsdrag x4
Smala latsdrag x4
Maskinrodd x3
Latsdrag, enhands x2
Maskinrodd, enhands x2
Marklyft 110kg - AMRAP - 3min - 38st - Video!

Ett ganska roligt avslut på ett suveränt pass!


Tack vare en krampande baksida och en mördande träningsvärk i benen så blev det väl inte riktigt så många marklyft som jag trodde men å andra sidan så har jag nu en bra riktlinje och ett resultat att slå.


YOU SAY IM OBSESSED!
I SAY IM DEDICATED!

// Steen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar