2012-07-07

Torsdag-Fredag och nybliven Pappa!

Torsdagskvällen var lite halvsliten efter morgonCF och jobb. Men efter att jag hade tryckt min pwo i huvudet så var jag igång, ja så in i helvete vad jag var igång, jag kände mig som en maskin!!

Axlar
Sittande skivstångspress x4
Sittande maskinpress x4
Stående maskinpress x3
Stående skivstångslyft x3
Stående hantelflyes x3

Triceps
Liggande stångpress x4
Stång-pushdowns x4
Enhands-pushdowns x3
Rep-pushdowns x3

Fredag

Biceps
Sittande hantelcurl x4
Stående skivstångscurl x4
Sittande maskincurl x4
Stående kabeldragscurl x4

Vader
Vadpress i hacklift x5
Stående vadpress x5

Sen bar det av hemåt, kioska mat i huvudet, packa lite kött, stack till Stoffe för att grilla medveten om att det var nära nu, snart skulle jag bli pappa! Jag hann inte mer än slänga köttet på grillen innan miss Cissi ringde och sa att det var dags att vi begav oss mot Malmö och MAS!

2012-07/07 - 00:29!
Då titta det lilla livet ut!

E liden tjockis på 4130g och en längd på 52cm!

Nu ligger jag här med min dotter bredvid mig, jag är nu Big Daddy och det känns helt overkligt!

Här kör vi då vars en biceps-pose tillsammans!

Idag är det förövrigt vilodag och kolhydratsladdning har skett!


Ha det fint folks!!

// Steen

3 kommentarer: