2012-07-02

MF LEEEEEEGS!!!!!!

Idag hände något som har varit väldigt sällsynt senaste tiden, suget var borta!

Jag vaknade vid halv 9, tryckte frukosten i huvudet och började fundera på om jag skulle träna förmiddag eller eftermiddag. Jag kunde bara inte bestämma mig och satt bara där och var allmänt osugen på att träna. Blandade ihop min pwo i hopp om att det skulle göra mig mer taggad men den blev bara ståendes där framför mig och jag pallade inte ens dricka den.

Det tog mig ca 3 timmar och ännu en måltid innan jag vid lunchtid äntligen fick tummen ur röven, tryckte pwon i huet och begav mig mot gymmet.

Väl inne på gymmet så började pwon kicka och min hjärna börja jobba för att planera passet, villket slutade enligt följande:

Knäböj x3
Knäböj, stripp - Video!
4x140
4x130
8x110
8x90
10x70
12x50

Hacklift x4
Liggande lårcurl x4
Utfall x3
Liggande lårcurl, enbens x3
Benspark x4


Ahhhhhh fy i helvete villket magiskt pass det blev tillslut! Det är märkligt att man kan vara så osugen på att träna och sen vända hela situationen till att bli något alldelles extra!

Det är ännu ett starkt bevis för att allting sitter i skallen, vill man så kan man!!!

Tog även någon liten bild på mina små klubbor efter passet.


DON'T BE UPSET BY THE RESULTS YOU DIDN'T GET WITH THE WORK YOU DIDN'T DO!

// Steen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar