2012-02-15

Badoooooooooh!

Efter gårdagens mindre lyckade bröstpass så var det idag dags att ta revanch i gymmet.
Idag var det dags för rygg, badaaaaaabooooooom!!!

Var laddad till tusen påväg hem från jobb mot gymmet och när jag kom in på gymmet fylld av energi traskandes i min egen lilla värld så satta jag mig ner i 10 min för att ladda upp psyker med lite tung musik.

Väl igång så var jag lite halvseg och vänstra armbågen spelade ett spratt med mig, men det släpte såklart ganska fort.

Precis osm det förra ryggpasset så kördes det med lite lättare vikter och inriktning på träff villket lönade sig grymt. Fick sjuk pump i ryggen och när jag hade kört igenom mina övningar så hade jag fortfarende lite energi kvar. Min första tanke var då att jag inte kom undan marklyft som sistaövning och total urladdning skedde.

12x100
10x120
10x140
8x170
8x140

Måste säga att jag är fruktansvärt nöjd med hela passet men speciellt marklyften som gick bättre än väntat!

Mör och glad gör jag mig nu redo för sängen!

Imorgon väntar Biceps, Vader och Mage!

Seee yah!

FEAR NONE!

// Steen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar