2012-02-20

Go hard or go home!

Då var ännu en vecka gången och träningen flyter på som i trans!

Sedans förra inlägget så har jag hunnit med ett ruskigt bra biceps/mage/vaderpass i torsdags. Vilket var det första riktigt tunga bicepspasset på länge.

Sen blev det vila under fredagen då större delen av dagen spenderades tillsammans med min homeboy Svaun i en bil upp till stockholm där helgen skulle spenderas.

Det blev en riktigt bra helg, med både gamla och nya ansikten. Extra roligt var det när vi under lördagen klev in på det gym i stockholm där jag började min riktigt seriösa och fanatiska träningskarriär på riktigt för ca 5 år sedan. Vi mötte då även upp min gamla vapendragare Jimmy som jag både tränade och bedde med under mitt år i stockholm, han ville få lite pisk.

Det blev ett såkallat discopass med lite blandade övningar med inriktning på trippelB! Ben, Bröst och Biceps!

Knäböj ("tolvan")
110x12
120x10
130x8
150x6
160x4 (riktigt djupa, alla helt själv) (Film kommer!!!!!!!!)
Hantelpress x 5
Hantelcurls x4
Sne maskinpress x4
Pecdec x3

Ett fruktansvärt bra pass och speciellt nöjd är jag med knäböjen där fortfarende formkurvan pekar rakt upp!

Idag var det då dags att plåga kroppen lite igen, eller plåga är väl inte rätt ord utan mer njuta av ännu en ny vecka och nya möjligheter.

Det va då axlar/triceps som fick sig en dänga och jag kan bara säga, fuck man im in love with this shit :D

Dagsformen.. Rund och go, GROWSEASON!

Alltså ett riktigt bra pass och nu sitter man här mör och go!

Det finns absolut inget annat som får mig att må så bra som träningen gör, true love never ends!

STAY DEDICATED,
ITS NOT GOING TO HAPPEN OVER NIGHT!

//Steen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar