2012-02-22

Vilodag!

Idag har det varit vilodag både från jobb och träning villket kan leda till extrem uttråkning. Eftersom jag inte har något annat liv än träning så var jag idag tvungen att lägga till ett litet cardiopass för att slippa en allt för tung abstinens.

Det blev 40min riktigt tuffa intervaller på cyckel, villket bidrog med en extrem pump i benen nästan så det gick över i smärta. Detta toppades sedan med 25min avkoppling på bandet iform av gång.

Nu såhär på kvällskvisten dagen efter ett benpass så brukar träningsverken börja smyga sig på och även denna gången blev det så. Jag börjar bli riktigt stel och varje gång man ska resa sig så får man ta i lite extra. Med tanke på hur tufft passet var igår så väntar jag mig att vara nästintill rullstolsbunden kommande 2-3 dagarna.

Nu ska jag lägga mig på soffan med min nattamaud och glo lite på Rush Hour, aldrig fel!

Some people say good things come to people that wait... Truth is good things come to those who work. If you're just waiting for something to happen, you will probably be waiting fot life!

// Steen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar