2012-02-24

Underbara fredag!

Eftersom alla andra firar att det är fredag så får jag väll uttrycka mig så. Men för mig finns det egentligen inga veckodagar, det finns bara dagar, dagar då jag ska träna.. Som jag brukar säga "everyday counts" sen spelar det ingen som helst roll villken dag det är då alla dagar är sig lika och det är precis detta jag älskar med mitt liv, detta är min väg och den har jag val helt själv.

Gårdagen bjöd på ett riktigt bra bröst/vader pass och det må jag säga att det känns idag. Det var längesedan vi gick på hantlar direkt då vi den senaste tiden oftast startat med rak bänk. Det kändes riktigt skönt att få igång variationen igen och det är just den som har varit den bidragande faktorn till ökningarna den senaste tiden. Inget pass har varit det andra likt.

Trots att jag var grymt sliten när jag begav mig hem från jobba idag så blev jag dragen till gymmet av MR Svaun som tyckte att ryggen skulle malas ner duktigt idag. Må säga att det var ett utav de mest segstartade passen på länge och det tog nästintill 3 övningar innan jag var helt igång och började bli out of controll speedad! När Svan begav sig hemåt så sprang jag runt och ryckte i allt jag såg och energin tog verkligen aldrig slut. Trots den dåliga starten så blev tillslut passet riktigt bra för min del och träffen var enorm.

När jag sen kom hem var jag så fruktansvärt slut att jag knappt orkade äta villket bidrog till att jag drog en snabb sväng i skafferiet, hittade en snabbpåse med ostsås som jag blandade ner 2 burkar tonfisk i, tillsatte lite pasta och med dubbelhandsfattning slevade jag in detta i huvet fortast möjligt då jag kände att döden inte var långt borta.

If you cant sacrifice for your dream.....

Then its not your dream!

Trevlig fredag folks!

// Steen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar