2012-02-09

MF DELUXE RYGG!

Maddefakker villket jävla pass det blev idag.

Hela veckan eller rättare sagt sedans förra inlägget har varit bra och det går sakta men säkert framåt. Men idag var det verkligen något speciellt som hände.

Har trytit lite med motivationen på just ryggpassen senaste tiden, det har gått hyffsat men det där lilla extra har jag saknat.

Det va en seg dag på jobb, visserligen så har jag fyllt på bra med mat i huvet men kroppen har inte riktigt gått på högvarv och skiftandet mellan kyla och värme hela tiden gör mig otroligt seg.

När jag sedan skulle bege mig från jobb mot gymmet så insåg jag att min pwo var slut och energin slog i botten. Jag kände mig ungefär som en avdankad gnu i saharasolen en av de varmaste dagarna på året, alltså nästintill död. Detta medförde villket ni säkert förstår ett enormt sug efter soffan hemma istället för att blåsa direkt till gymmet. MEEEEEN Big TR räddade mig. När jag kom till gymmet så satt han där med sin polare Jack3d och jag kunde bara inte motså frestelsen. Tog någon skopa, började sippa på drinken och efter 5 min stog det till som ett knytnävsslag i ett bonnaöga, nä jäklar var jag på G!

Som jag tidigare nämde så har inte motivationen varit på topp när det gäller rygg. Så under dagen hade jag gjort några tappra försök till att hitta ett komplett ryggpass för motivation, inspiration och variation. Tydligen så hade jag klickat exakt rätt. Jag fann nog ett utav dom sjukaste pumppassen jag någonsin kört, har ni inte haft sjukligt svullna lats innan så är detta ett måste att testa.

Ni kan ju bara gissa hur jobbigt det var att avsluta detta brutalt jobbiga pass med 4 set chins när varenda centiliter blod i kroppen satt i ryggen.

Värt att veta: Jag är sämst på ryggposering.

Sitter här nu och har lassat in 400g torsk och 100g ris i huvet, måste bara understryka att pumpen är enorm i ryggen än, I LOVE THIS!

Bara detta är ett bevis på hur bra man mår av att träna:

Jag kommer till gymmet men en jäkla skallebank, sur som en citron, trött som en åsna, livsgläde som en avdankad 95åring och vill egentligen bara vända hem igen.

MEN VAD GÖR JAG !?

Jag tar mig in på gymmet, testar något nytt, finner inspiration, får en galen motivation och helt plötsligt leker livet.

När jag sedan går ut från gymmet är jag bredare än någonsin både över ryggen och leendet!

Ett stort tack till MR Big TR för dagens monsterpass!

YOU WILL STRUGGLE.
YOU WILL WANT TO GIVE UP.

YOU WILL OVERCOME!

/ Steen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar