2012-02-13

Tungvikt!

Efter den gångna veckans extrema matintag så kände jag i morse att det var dags att ställa sig på vågen igen, det var trots allt ett tag sedan nu.

När jag ställer mig på vågen nysketen och morgontrött så får jag en smärre chock när jag inser att jag åter igen kan kalla mig tungviktare...............
.........nämligen 0,1 ton av hardcorebyggare!

Alltså har jag gainat ca 3 kg senaste 2-3 veckorna!

Självklart så går då tankarna direkt till att det kanske är därför den senaste tiden har präglats av vikt, energi och motivationsökning på gymmet, GROWSEASON BABY!

Men skulle jag verkligen bli såhär tung igen ? Tankarna går även tillbaka lite i tiden då jag efter min diet sa till mig själv att jag skulle hålla mig ifrån den tresiffriga gränsen då jag har varit svullen nog. Men nu e jag här och det känns jävligt bra villket betyder att jag inte kommer strypa matintaget.

Som belöning för denna fina invägning och föregående veckors fina prestationer så blev det en beställning från MMSports för dryga 2500, aint gonna lose now!

Idag är det som sagt vila och det känns riktigt behövligt, låta musklerna växa i sin ensamhet.

Take Care!

IT NEVER GETS EASIER, YOU JUST GET STRONGER!

// Steen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar