2012-04-27

BBA!

Som jag uttalade mig om igår så skulle dagen antingen bjuda på vila eller ett discopass om tid fanns. Men tro det eller ej så när jag körde hem från jobbet hade jag en jäkla massa energi som bara ville krypa ur min kropp, jag kunde helt enkelt inte vila, speciellt inte när jag visste att lördag-söndag garanterat skulle bli vila.

När jag kom hem var jag alltså helt inställd på att det skulle bli ett hederligt discopass där man mest springer runt i hela gymmet likt en duracellkanin och rycker i allt man ser.

Men sen slog tanken mig att det var bättre om jag kör det jag egentligen ska köra på måndag och då stramar åt kommande vecka lite!

Sagt och gjort, det blev bröst/baksida axlar.

Bröst
Rak hantelpress x3
Sne maskinbänkpress x3
Rak maskinpress x3
Rak ovansida-press x3
Kablecross x3

Baksida axlar
Framåtlutande sidolyft, kabel x4
Omvänd pecdec x4
Framåtlutande sidolyft, hantel x4

Med tanke på att detta är ett pass som jag väldigt sällan kör själv (pga att det är svårt att pressa sig i bröst utan pass) så hade jag egentligen inga större förväntningar på passet mer än att jag skulle få smaka på lite pump.

Men som vanligt när man går till gymmet antingen seg eller utan större förväntningar så blev det ett sjuhelsikes bra pass och pumpen i brösten var något av den värsta jag någonsin varit med om, det kändes verkligen som att dom skulle sprängas.

Självkär som jag är så får jag väl bjuda på en bild tagen efter dagens pass med en gooooooo pump som jag sällan skådat tidigare.


Måste även tillägga att jag tack vare lite inlagd cardio i schemat fått lite fart på förbränningen med villket syns liiiiiiiiiiiiite på fotot, men bara liiiiiiiiiiite!

Nu blir det hederlig vila i 2 dagar!

Ha en bra kväll folks!

// Steen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar