2012-04-25

Zero for the hero!

Ja jag må säga att denna dagen började både tidigt och i ett jäkla tempo!

Bestämde mig igår för att jag skulle köra cardio imorse då jag är ledig idag. Det kändes inte som något större problem då det har blivit mer en vana än en ovana sista veckorna. Men vad jag inte visste var att jag skulle till läkaren halv 8 imorse, eller jag kom på det igår efter att jag hade lagt mitt cardiolöfte till mig själv. Så det va bara att motvilligt röra sig ur sängen kl 0500 och köra en timmes cardio innan en underbar frukost bestående av omelett och gröt väntade.

Har haft någon form av mongoenergi idag men trillar nog snart av pinnen och måste inta fosterställning i soffan och ta en powernapp!

Cardio
Ätit
Läkarbesök
Lagat mat till hela dagen
Ätit
Storhandlat
Tvättat
Äta
Träna
Äta
Chilla
Äta
Sova

Så kan det se ut när 2 byggare handlar mat för några dagar!

Så ser dagen ut och jag gillar det!

Nu ska jag pimpla en ColaZero som förövrigt är guds gåva till en lågkolhydratskost!

Ha en fet dag!

// Steen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar