2012-04-20

Underbara fredag!

Fredag och det var dags att besöka gymmet för andra gången denna vacka lediga dag!

Det var banemig total domination när jag och MR M tog steget in på gymmet, ja vi va ju i princip ensama där.

Redo att köra på med denna rundans sista pass och även avsluta jobbveckan med ett härligt pumparpass, MF ARMAR!

Biceps
Sittande hatelcurls x4
Stående skivstångcurls x3
Stående enhands-dubbelcurl i cablecross x3
Sittande enhandscurl, maskin x3
Sittande dubbelcurl, maskin x3

Triceps
Stångpushdown x4
Nosebreaker x4
Maskinpress x4

Mage
Benlyft x4
Maskincrunches x4
Cablecruches x4

När vi väl var klara lite efter utsatt tid så kändes det som att det hade varit ett sådär pass, jag var inte riktigt nöjd. Men nu efteråt när man sitter nuduschad och väntar på maten så har man ett fint malande i hela kroppen och jag känner mig verkligen helt slut! Det är för mig en ganska skön bekräftelse tillslut!

En liten titt på formen, iklu pump!
Ha en enormt trevlig fredagskväll fukkers!

THE FUTURE BELONGS TO THOSE WHO BELIEVE IN THE BEAUTY OF THEIR DREAMS!

// Steen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar