2012-04-25

RA!!

Efter en riktigt fartfylld dag med mycke att göra så rundade jag av med ett träningspass iform av Rygg/Axlar.

Rygg
Breda latsdrag x4
Smala latsdrag x4
Stångrodd x4
Maskinrodd x2
Hantelrodd x2

Axlar
Maskinpress x4
Sidolyft kabel x4
Enhands maskinpress x2
Stångpress bakom huvud x2
Stånglyft framåt x2

Ett sjuuuukt jäkla bra pass, träffen och pumpen va så enorm att jag fick vila lite extra mellan vissa set då jag tillslut knappt kunde röra mig!

Just nu sitter jag här och njuter av den sista lilla stunden i vaket läge denna vackra dag. Måster erkänna att jag är totalt bombad i kroppen och att jag skulle ha problem att sova inatt finns inte på kartan.


Så jäkla skön bild med ett väldigt klart och bra budskap!

Med den bilden säger jag tack för idag och på återseende!

//Steen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar