2012-04-19

Rygg/Axlar!

Badabooooooooooooom säger det och helgen är här då jag nämligen är ledig fre lör sön denna veckan!

Detta firades med att jag direkt efter jobb begav mig mot gymmet, mötte upp min lilla stjärtgosse Maruthi och dunkade på med ett fruktansvärt bra Rygg/Axlar pass!

Rygg
Maskinrodd x4
Latsdrag x4
Hantelrodd x2
Stångrodd, kabel x2
Chins x2

Axlar
Frontpress i smith x3
Hantelflyes, sidolyft x4
Maskinpress fram, enhands x2
Stånglyft, kabel x2
Maskinpress mitt x3
Stående stångpress, bakom huvud x2

Maaaaaaaaan villken träff där va i hela kroppen idag, fy fan sån kärlek!

Tiden idag var ok! Vi gick ut i ett bra tempo men sackade lite på slutet. Trots detta så höll vi oss inom ramen då passet tog exakt 80 min! Lite extra sackande på tiden blir det ju såklart med om man kör så pass många olika övningar som vi gjorde idag.

Im out!

Make time, Not exuses!

// Steen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar