2013-05-07

Fire some guns!

Tisdag, guns, morgonträning, sol, glädje och ett litet vilddjur fyller 10 månader! Ganska många ord kan beskriva denna dagen och där fick ni några av dom!

Idag hade jag lite sovmorgon då jag inte började förens 1030. Har man sovmorgon så betyder det ofta morgonträning och slippa träna sent istället!

Tanken var att jag skulle mosa lite axlar men jag tänkte om och valde att istället känna på pumpen under ett gött biceps/tricepspass!

Enligt följande;

Biceps
Pinweel curls x3
Z-stång curls x6 (bred+smal)
Hantelcurls x3
Kabelcurls x3

Triceps
Dips x6 (3 20+, 3 kroppsvikt)
Puschdowns rak stång x3
Puschdowns rak stång, omvänt grepp x3
Liggande press bakom huvud, hantel x3

2 magövningar (3+3)

Ett jäääävligt gött pass där pumpen flödade och svetten sprutade!

Idag är det även 10 månader sedan världens underbaraste varelse föddes, min dotter Melissa. Tack för all den glädje och lycka du skänker oss! Du är bäst vårt lilla vilddjur! Ikväll ska det mysas!

Njut av solen idag gott folk för det gör jag!










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar