2013-05-02

Torsdagskvällen!

med tanke på hur bra dagen hade varit fram tills det var dags att beträda gymmet var det inte svårt att gissa hur det skulle gå. Ett ruggit bra Axlar/Triceps pass med grym träff och skön pump!

Enligt följande:

Axlar

Sittande skivstångspress x4
Sittande hantelpress x3
Sidolyft hantel x3
Sidolyft maskin x3
Frontlyft 2hands x2
Frontlyft 1hands x2

Triceps

Raka pushdowns x3
Reverse pushdowns x3
Dips x3
Pushdowns rep x3

2 övningar mage

Efter träningen bar det av hemåt för matlagning och mat in i min feta mun.

Jag passade även på att sänka wienerbrödet jag så hade längtat efter och god dammit vad gott det var och jag kände mig faktiskt värd det!

Sen blev det dagens postworkout meal:
Kyckling
Sötpotatis
Tzatziki

GOOOOOOTT!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar