2013-05-06

Slutet gott, början bra!

Ja ungefär som rubriken lyder så slutade veckan bra och nya veckan började precis lika bra!

Blev en liten "veckohandling" på kvällskvisten igår söndag efter att den lilla tornadon hade somnat in i mammas famn!

Väl hemma igen så va klockan nästan 22 och jag tänkte knyta mig. Men min hjärna slog om i matlagningsläge och jag började exprimentera.

Det hela resulterade i mitt första försök någonsin på någon form av soppa. Även 2 lådor med tonfisksallad meckades ihop.

Såhär dagen efter kan jag utvärdera soppan som riktigt god och köttig, tummen upp!

I morse kände jag att all mat och utebliven cardio i helgen var tvungen att kompenseras så det blev en godmorgon-tur ihop med min kära vän Celsius framför tvn och Game Of Thrones!

Ikväll väntar lite slakt av pectoralis!

Hörs!!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar