2012-01-30

04!

Ibland är man lite seg i svängarna och orken att skriva är inte alltid på topp, men jag glädjs iaf åt att träningen är på topp.

Det går otroligt bra nu, varje pass är en gåva och jag är så otroligt glad över att jag har valt denna vägen, må den brinna i helvetet som försöker förstöra detta.

Veckan som gått har varit en riktigt bra vecka, både för psyket och träningen. Varje pass har känts otroligt bra och kroppen reagerar precis som jag önskar.

Mån: axlar triceps
Tis: ben
Ons: vila
Tors: bröst biceps
Fre: rygg vader mage
Lör: vila
Sön: axlar triceps

Så har veckan som gått sett ut och som ni ser så blev det vila på lördagen istället för att extra/priopass för att kunna börja om igen redan igår söndag istället för att vänta tills idag måndag.

Idag väntar istället ett tungt och säkerligen som alltid underbart benpass som sen kommer sitta kvar och gnaga i musklerna veckan ut!

Nu ska jag böka runt lite i en matlåda och ladda upp psyket inför kvällens pass!

Gotta love life!

//Steen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar