2012-01-10

MF HARDCORE!!!!

Idag må jag fan säga att det var ett utav dom sjukaste benpassen i hela min träningskarriär. Inte bara att jag fick en fruktansvärd träff och att vi körde både tungt och intensivt utan jag hade sånt enormt driv. Jag gick verkligen in på gymmet med huvudet högt, taggad till tusen och så fortsatte det passet ut.

Varje jävla set så skulle vikten bara upp, det fanns verkligen inget annat alternativ. När jag sen passade mina träningshomies Big T-R och Svaunapågen så skulle även deras vikter bara upp, upp och åter UPP!

Tror helt ärligt att vi alla knäckte varandra totalt och det kändes helt jävla MF underbart när man sedan lämnade gymmet och fick smyga sig ner i trappan längs med räcket för att inte falla ihop!

Det tar sig!

Dett är precis vad jag älskar, även om jag har haft ett par veckors svacka nyligen så har jag ändå varit där och gjort vad jag skulle, kanske inte fullt ös men ändå gjort det. Just detta betalar sig något otroligt när det sedan vänder och pekar uppåt! Ger man allt så får man dubbelt tillbaka!

Imorgon är det vilodag som väntar och har funderat på att köra årets första cardiopass.

Väntar mig även en träningsverk från en annan planet de kommande dagarna, så jag får se om jag ens kommer ur sängen!

Så till alla där ute, ge inte upp bara för det inte går riktigt som ni vill, livet är en enda stor svacka och motgång föder fetare medgång! Glöm för fasen inte detta!

Åter ett stort tack till Svaun och David för ett fruktansvärt monsterpass!

Må väl gott folk och glöm aldrig att motgång föder medgång!

// Steen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar