2012-01-25

Dagen efter!

Nämde jag att gårdagens pass var ruskigt jobbigt och kroppen var helt slut !?

Ja det gjorde jag nog.

Fick imorse ett riktigt tydligt besked på detta med.

Gick och la mig runt 22 snåret igår och åkte på en knock redan i första ronden mot kudden, jag var helt enkelt hjälplös. Alarmen för väckning var satta väldigt tätt och många villket sällan behövs men jag gör det alltid för att vara på den säkra sidan.

0530 0535 0540 0545 0550 0555!!!!

Vaknade jag ? NEEEEEJ!

Jag vaknade 0755 och visste fan inte vart jag hade röven och har inget som helst medvetande om att jag varken har hört något alarm eller att jag stängt av det. Ibland är det sjukt så tungt man kan sova tack vare tuffa träningspass.

Hur min kropp mår idag har jag inte riktigt kommit fram till men jag börjar känna hur värken kommer smygandes främst i framsidan. Saken är ju den att dagen efter brukar inte vara speciellt farlig för mig utan det e dag 2-3 som är smärtsam och man är glad om man ens kommer ur sängen på morgonen.

Idag är det vilodag som alltid efter ben och detta betyden en avslappnad och skön kväll förutom att kylen och frysen ska fyllas på.

Må väl!

EVERYDAY COUNTS!

//Steen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar