2012-01-22

Gripande!

Det har varit lite väl tyst här denna veckan, men allting har ju sina orsaker.

Jag drog på mig en inflammation i tandköttet och letade sig ner i halsen i början av veckan, inge vidare varken för mig eller träningen. Så denna veckan har varit lite hattig med två tandläkarbesök och halsont. Men jag har ändå lyckats köra igenom hela kroppen som jag skulle.

Idag är det söndag och det betyder oftast vilodag, men dagen till ära så känner jag mig ovanligt pigg i kroppen och jag vilade igår så idag får det bli ett litet extrapass. Hur det kommer se ut har jag inte riktigt klart för mig än men jag sitter just nu och smider planer hur jag på bästa sätt ska kunna plåga MR Big T-R!

Nu såhär innan passet så brukar det vara full fart på min dator och alla motivationsvideos rullar för bästa möjligt resultat senare under träningen. Det låter kanske lite löjligt men det hjälper något otroligt mycket då man får en fin fokus och släpper allt runt omkring.

Så när jag nyligen satt här och kollade om det hade dykt upp någon ny video så glad jag in på ett litet snedspår och hitta denna otroligt fantastiska video!
Finner man inte styrka och motivation av en video som denna så är det något allvarligt fel!

Go on gott folk!

ONE LIFE, ONE CHANCE!

// Steen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar