2012-01-24

MF BEN!

Ännu en tisdag lider mot sitt slut!

Ännu ett benpass är avklarat!

Ännu ett riktigt bra benpass!

Ännu lever drömmen!

Må jag säga att dagens benpass var fruktansvärt jobbigt. Aldrig någonsin har jag varit så nära att spy utan att spy, upp ned upp ned upp ned...........

Men vem har sagt att det ska vara lätt att träna !? Samtidigt som man bara vill ge upp eller lägga sig ner och spy så ger det en kraften att bara köra vidare då man vet att detta är precis vad man vill känna i slutet av ett tungt träningspass! NO PAIN, NO MF GAIN!

Så precis innan jag behövde be min vapendragare Svaun att hämta båren så var träningspasset över.

En gainer på det och sen hem och böka runt i ännu en matlåda nu innehållandes 400g strimmlad lövbiff och en härlig dos ris!

Nu känns det bra mycke bättre även om det maler ordentligt i benen, energin är påväg tillbaka och mer ska fyllas på imorgon då det är vilodag och uppladdning inför Torsdagens Bröst/Bicepspass!

Man kan helt enkelt inte göra mer än att älska detta, träningen är livet och jag lever för den! Att hålla igång ordentligt och lägga ner sin själ i detta ger en så jäkla mycke tillbaka iform av en frisk och stark kropp samt en ökad kunskap i träning, kost och kroppens funktioner! Helt enkelt så hade jag inte velat byta ut mitt liv mot någon annans, gotta love the pain!

Så med dessa orden tackar jag för ännu en dag i träningens tecken och även för ett bra pass!

Värt att fundera över!

ONE LIFE, ONE CHANCE!

// Steen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar