2012-01-09

Axlar/Triceps!

Då var ännu en go träningsvecka igångsparkad! Känns förjävla gött måste jag säga.

Drog på mig lite halsont i slutet av förra veckan men lyckades få det att släppa ganska fort igen med mina dunderkurer! Det övergick ganska snabbt i bara en enkel och mesig förkylning, inget som någonsin har stoppat mig förr och inte heller så denna gången.

Trots lite seghet i kroppen så begav jag mig direkt mot gymmet efter en grym uppladdning på jobb under dagen, skulle ju köttas Axlar/Triceps.

Mina vapendragare Mr Big T-R och Svaunapågen drog igång mig rejält och sen fortsatte jag att spinna på det. Återigen ett riktigt grymt pass och nu när jag sitter här med 400g torsk och 70g ris i magen så har malandet i Axlarna ännu inte släppt, feeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeels lovely!

Det tackar vi för och så säger jag godnatt och på återseende imorgon då benträning väntar ifall kroppen tillåter detta.

See yah!

// Steen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar