2012-01-15

Boooooooom shakalak!

Då lider även denna veckan mot sitt slut och helgen har bestått av enbart jobb och vila, mycket välbehövligt.

I övrigt så har veckans träning sett ut enligt följande;

Mån: Axlar/Triceps
Tis: Ben
Ons: Cardio
Tors: Cardio, Bröst/Biceps
Fre: Rygg/Mage/Vader
Lör: Vila
Sön: Vila

Även denna veckan har varit en riktigt bra träningsvecka och jag är helnöjd. Det enda jag saknat är extrapasset på lördagen men man kan ju inte få allt, man måste jobba med.

Sen måste jag tillägga att det fruktansvärda benpasset från i tisdags fortfarende sitter tungt i benen idag söndag och jag överväger hiss så fort jag ska besöka ett trapphus. Fruktansvärt men jävulskt gött!

Storkonsument som man är av speciellt proteinpulver så drog men till men en fin present till sig själv i början av veckan som någon dag senare anlände, störtskönt att ha påfyllda lager igen!



12kg Body Science Whey 100%
1st Eaa-xx
1st Vip-x
Även 1 t-shirt och 1 shaker!

Imorgon drar ännu en vecka igång och det känns lovely!

// Steen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar