2012-01-23

Grymt fokus!!

Idag var det underbart, som en energi skänkt från ovan!
I bilen hem från jobb mot gymmet så tryckte jag som vanligt min pwo i huvudet och någonstans påvägen ner i magen så hände något..... Det gick rakt upp i hjärnan istället, det va helt otroligt villken fokus och energi jag fick. När jag sedan satt och lyssnade på motivations tal 15min innan passet så kunde jag varken se eller höra det som pågick runt omkring mig, det var som jag hade hittat porten in i en annan värld. Kan kort och gott jämföra denna stunden med första gången man provade Jack3d, ni som testat vet vad jag pratar om.

Väl inne på gymmet så gick det verkligen på räls, allt gick min väg och jag fick en enorm träff i varenda muskel!

Både axlarna och mina triceps är så efter passet enormt tömda på energi och jag känner mig ungefär som en nyklubbad säl. Denna känslan är så magisk, precis den man letar efter varje pass!

Eftersom depåerna är så tömda så blev det en rejäl måltid iform av:
400g torsk
100g ris

Måste bara tillägga hur grymt bra träningen går nu, kan inte göra annat än att älska det!

Imorgon väntar ben, som alltid ett grymt tufft pass men jag är banemig mer än redo!

EVERYDAY COUNTS!!!

HAAAAAAA DET!

// Steen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar