2012-01-12

Gotta love it!

Ny dag, ny ledig dag från jobb och nytt cardiopass!

Idag var det sanningens ögonblick då jag skulle ta mig ur sängen. Benpasset som totaldödade mig i tisdags satte inga direkta spår igår och jag var lite fundersam över hur det kunde vara så.

Meeeeeen idag, eller ja imorse då kom träningsverken som ett stort jävla brev på posten, detta var inte riktigt vad jag hade väntat mig trots att jag visste hur ont det skulle göra. Fick bokstavligen talat rulla av sängen 0740 imorse för att stödja mig längs väggarna fram till träningskläderna.

Men efter 60min i lugnt tempo på bandet så känns det ändå ganska bra i benen, trots att jag går som en avdankad 90-åring.

Nu sitter jag här med 2 nybakade bullar, 4 ägg och en proteinare.

Ikväll väntar bröst/biceps och det ser jag redan fram emot!

Fuck im good!

// Steen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar