2012-01-24

Seg som gummi....

...........må jag verkligen säga!

Gårdagens pass var riktigt bra och tungt villket sätter sina spår. Idag är man mer som en nyslaktad antilop än en på grönbete, men det är såklart inget som stoppar mig.

För att göra det bästa av kvällens träning så har jag bökat runt i mina matlådor exakt var 3e timme och då verkligen tryckt i mig tills jag skämdes eller magen sa stopp för en stund.

Idag är det utan tvekan ett utav de roligaste men jobbigaste passen dvs BEEEEN!

Sitter här nu och försöker finna kraft i både kropp och sinne samtidigt som jag trycker i mig den troligtvis sista måltiden innan träningen iform av mycket onyttiga och goda caaaaaaarbs, 150g tonfisk och en proteinare.

Nu längtar jag verkligen efter att få trycka min pwo i huvudet och begemig hemåt mot gymmet och veckans benpass!

You want results !? THEN TRAIN LIKE IT!

// Steen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar