2012-01-07

Det ljusnar!

Såja mina vänner, nu ser jag verkligen ett ljus i den på sistonde så mörka tunneln. Det känns som denna svackan har varat i en hel evighet men denna veckas träning har verkligen varit ett stort lyft för mig, mycket tack vare min kära compadre Svaunapågen som har stor del i detta.

Oftast så är jag en extremt drivande person på gymmet och puschar folk tills dom inte vet vart röven sitter. Men denna veckan har det varit Svan som dragit igång mig och då med besked. Jävligt skönt att ens vänner finns där för en när man dippar och hjälper en upp likt jag gör för dem när jag inte är i en svacka.

Veckas upplägg har sett ut enligt liknande:

Mån: Axlar/Triceps
Tis: Ben
Ons: Vila
Tors: Bröst/Biceps
Fre: Rygg/Vader/Mage
Lör: Biceps/Triceps
Sön: Vila

Alltså har det skett lite förändringar i schemat villket har fått bra konsekvenser och jag har rest mig igen. Ett mycket bra upplägg och nu när man sitter här efter Lördagspasset så mår man förjävla bra i kroppen och pumpen i armarna ger sig inte i första taget.

Nu ska jag trycka in Torsk och Ris i huvet och bara njuta av vällusten som kroppen fylls av när allt vänder!

Må väl! Hörs väldigt snart igen!

// Steen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar