2012-06-14

Axlar boooooom!

Detta är ganska storslaget, det är något som inte har hänt många gånger under min träningskarriär, jag har gjort 2 morgonpass irad.. Nu är det såklart inte cardio vi pratar om utan det är vanliga träningspass!

Måste säga att det är förjävla skönt att träna på morgonen ibland, man får igång kroppen på ett helt annat sätt och sen e det såklart inget folk som är ivägen på morgonen heller.

Idag slank frukosten ned 0500 precis som igår, men skillnaden var att idag börjar jag jobba 1 timme tidigare så där fanns ingen tid för att somna om igen och smälta maten.

0600 stod jag på gymmet, thats hardcore!

Axlar
Sittande maskinpress x4
Sittande lös skivstångspress utan ryggstöd x4
Hantellyft, sida x3
Hantellyft, framåt x3
Sittande maskinpress, framåt x3
Kabellyft, sida x3
Kabellyft, framåt x4

Ett riktigt bra och relativt tungt pass, man får ju alltid ha i tankarna att det är morgon och kroppen har inte fått speciellt mycke energi intankat, men jag är nöjd!

Nu väntar jobb och sen får vi se villket av dessa 3 alternativ CrossFit, armar och vila som kvällen bjuder på!

Må väl folk och glöm inte:

ONE LIFE, ONE CHANCE!

// Steen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar