2012-06-26

Craze!

Ja vad ska man säga...

Jag har varit ganska flitig genom åren med att testa olika prestationshöjare och såkallade pre-workouts (pwo).

Såklart fungerar alla pwo olika på olika individer och man måste nästan alltid testa själv om man vill veta om den fungerar på just dig. Även om Göte på hörnet säger att en pwo är grym så behöver den inte alls kicka lika bra på en själv.

Jag har tidigare varit mäkta förälskad i Jack3d, eller ja jag är väl fortfarende lite kär i den men jag får inte längre samma sjuka effekt som jag fick i början, då kände man sig riktigt jäkla tjackad!

För inte allt för längesedan så kom där ut en ny pwo som sas skulle slå Jack3d på fingrarna med besked. Jag tog nyfiket upp sökandet på denna så fantastiska pwo, då ska ni veta att det kommer ut mängder och åter määäääängder med prestationshöjare som sägs vara det nyaste och det bästa som någonsin skapats.

Jag fann tillslut det jag letade efter och det var den nya skapelsen Craze!



Det sas att Craze som sagt skulle spöa Jack3d rejält och jag kunde verkligen inte bärga mig från att testa denna så omtalade produkt.

Köpte hem en burk och var helt i extas, nästan som ett litet barn på julafton när jag skulle inta den för första gången. Kan tillägga att jag alltid är nogran med att det är minst 1,5 timme mellan intaget av pwo och senaste stora måltid då pwo alltid fungerar bäst på såkallad tom mage.

Det tog ett par pass innan man fick ut allt ur denna kära pwo men såhär efter 1 förbrukad burk så kan jag säga att jag är riktigt jäkla nöjd. Man får ett extremt fokus, i stil med tunnelseende och viljan slår gnister. För att nå riktigt djupt i fokus så brukar jag ha egen musik, då blir man i princip okontaktbar, helt underbart! Något som även det var extremt positivt enligt mig var att jag svettades grymt mycke av denna pwo, att värmen i kroppen är på topp alltid bidrar nästan alltid till bättre träningspass.

Det är lite svårt att jämföra denna produkten med Jack3d då Jack har ett extremt stim och Craze i princip inte har något stim alls utan där e det fokusen som är outstanding och energin kommer först när man väl är igång. Stimmet på Jack3d går liksom inte att övervinna.

Fokus vs Stim.

Sen har vi ju den sjuka dippen som man får när Jack3d slår av efter passet och man känner sig som ett kolli, det får man inte alls av Craze utan man får ett skönt välbefinnande istället..

Min vinnare är Craze!

Betyg efter 1 konsumerad burk!

Smak: 1/5
Fokus: 5/5
Vilja: 4/5
Energi: 4/5
Styrka: 3/5
Värme:4/5
Pris: 2/5 - 399kr för 239g

- 3,5!


Prestationsmässigt: 5/5

Personligt Slutbetyg: 4/5

Hade det inte varit för det fasligt höga priset för den lilla burken (den försvinner snabbt) och den extremt vidriga smaken så hade den utan tvekan fått 5/5!

Så om du känner att du har lite väl mycke pengar över för tillfället; TESTA CRAZE!

// Steen

1 kommentar:

  1. vi singelmammor har oftast inte så mkt pengar över, så jag håller mig till Jack3d

    SvaraRadera