2012-06-29

Torsdag + Fredag!

Torsdag!

Ja det var då igår det hände, det var då vi smällde in ett riktigt fint axelpass och avslutade med vader!

Veckans sista morgonpass och enligt mig själv så har träningen gått oväntat bra denna veckan med tanke på att alla passen har varit morgonpass, ganska ovant.

Men det är väl som med allt annat, det sitter i skallen och handlar om inställning.

Axlar
Stående skivstångspress x4
Sittande maskinpress x4
Stående front-stånglyft x3
Sidolyft, maskin x3
Sittande hantelpress med rotation x3
Stående sidolyft, kabel x3

Vader
Vadpress i hacklift x4
Stående vadpress x4
Vadpress i smith x4


Ahhhhhhh livskvalitet efter träningen!

Fredag!

Biceps
Enhands maskincurl x3
Stående skivstångscurl x3
Sittande hantelcurl x3 - Video!
Stående stångcurl, kabel x3

Triceps
Pushdown, stång x3
Hantelpress bakom huvud x3
Enhands pushdown, kabel x3
Pushdown, rep x3

När jag var färdig med armarna så hade jag en skvätt energi över och då bestämde jag mig för att använda den på bästa möjligt sätt!

Knäböj - 12an
12x100
10x110
8x120
6x140
3x150 - fail!
12x80

LOVE IT!

Fredagen bjöd alltså på ett underbart kvällspass och nu sitter jag här som ett mätt och belåtet kolli, för fy fan vad jag e slut!

Imorgon väntar förmodligen hel vilodag och det ser jag nästan fram emot med tanke på hur klubbad jag känner mig nu.

Vi hörs!

OH, IT HURTS ?
AWESOME.
KEEP GOING!
IT'S JUST YOUR BODY CHANGING.


// Steen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar