2012-06-08

GUNS!

Madder fakker my guns is going down!

Jag trodde helt ärligt talat att armarna skulle sprängas idag, det var något så in i helvete villken pump jag hade!

Jag kan nu såhär 2 armpass efter ändringen i utförandet av armträningen säga att jag aldrig varit mer nöjd med en korregering tidigare, satan vad det har gett träff, pump och grym träningsverk!

Biceps
Enarms maskincurl x4
Knästående skivstångscurl x5
Halvliggande hantelcurl x4
Stångcurl, kabel x3
Koncentrationscurl, kabel x2

Triceps
Puschdown, stång x4
Hantelpress bakom huvud x4
Dips x4
Puschdown, rep x4

Vader
Vadpress i hacklift x6
Stående vadpress x3
Vadpress i smith x3


Efter passet släpade jag mig hemåt, kastade matlådan i micron, vidare till tallriken coh sen intog jag soffan och såklart EM-premiären, love it!


Nu ska jag fortsätta att njuta i soffan och invänta även nästa match!

Ha en trevlig kväll folks!

I DONT QUIT WHEN IM TIRED, I QUIT WHEN THE JOB IS DONE!

// Steen

1 kommentar: