2012-06-23

Backen!

Nu får jag väl säga att jag har hamnat lite på efterkälken med inläggen igen, men det är ju så det kan bli ibland när man helt enkelt inte pallar skriva..

Idag är det den 23 juni och midsommardagen, meeeeeen även min födelsedag.. Jag har då redan konstaterat att man e fan inte 20 längre.

För att ta er tillbaka där jag slutade sist så tror jag att vi landar under torsdagen som inte helt oväntat bjöd på en mysigt litet axelpass. Eller ja, vetifan om det va så litet egentligen, tycker jag malde på lite väl länge, iaf längre än vad jag brukar, man blir då fan aldrig nöjd!

Vidare så var det fredag och midsommarafton igår. Fredagarna som dom senaste veckorna blivit lite av en armdag var så även detta under gårdagen, Biceps/Tricep/Vader!

Det blev ett ganska schysst pass med en fin träff under störe delar av passet!

Någon närmare beskrivning har jag inte att ge för tillfället..

Kvällen bjöd sedan på fin mat, 1 flaska rötjut och grymt sällskap!!

Idag blir det förmodligen invigning av min nya riskokare som jag fick av Stoffe, Sandra och Josse!!

Vidare så följer en hel vilodag, det var iaf tänkt så, men om det blir som jag hade tänkt det får jag se när dagen är slut då träningssuget rycker i kroppen, det kan sluta hur som helst!

Know excuses.
NO RESULTS.
No excuses.
KNOW RESULTS!

// Steen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar