2012-06-06

Rygg mit CF!

Efter en helt underbart bra dag med trevligt umgänge och god mat så var det då äntligen dags att bege sig hem till gymmet!

Idag va det ett spännande träningspass då jag för första gången skulle testa den så omtalade Craze, som sägs piska Jack3d med hästlängder.

Nu vet jag inte riktigt om jag fick ut full effekt på den idag då jag hade ätit ganska mycke mat 2 timmar innan jag svalde mina 2 skopor, så tack vare detta så håller jag mig 1-2 pass till innan jag ger mitt betyg.

När jag stegade in på gymmet idag så kände jag mig ganska taggad och upprymd av min kära Craze. Jag tog då tillfället i akt och "värmde upp" tillsammans med Svan och en Par-CF i marklyft. Mr Svan hade precis tränat klart och jag tänkte att han skulle få ställa upp för sin kära vän, villket han gjorde!

Passet såg ut enligt följande:

Mark 110kg (Par-CF med Svan)
10-9-8-7-6-5-4-3-2-1
Tid: 4:26

Riktigt jäkla nöjd med tiden!

Smala latsdrag x4
Chins x4
Stångrodd x4
Hantelrodd x3
Breda latsdrag x3
Maskinrodd x3

Ett riktigt bra pass med en fin träff i hela ryggen samtidigt som svetten bara sprutade av mig, förmodligen tack vare min nya vän Craze!

PEOPLE MY DOUBT WHAT YOU SAY,

...BUT THEY WILL BELIEVE WHAT YOU DO!

//Steen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar