2012-06-17

Helgen i kort!

Träning va det ja!

Träning, jobb och vila är väl på ett ungefär vad denna helgen har bestått av.

Inledde helgen med ett riktigt saftigt och bra pass Biceps/Triceps/Vader!

Som vanligt eller rättare sagt som dom senaste veckornas armpass efter ändringen så bestod passet av enorm träff och en magisk pump, jag bara älskar detta!

Lördagen var som den också har varit dom senaste veckorna, alltså väldigt lugn och träningsfri. Att hålla en träningsfri lördag var denna veckan extremt jobbigt, både mitt huvud och min kropp skrek efter träning likt en heroinists kropp skriker efter heroin!

Sen har vi då dagens myspass iform av Bröst/Baksida axlar!

Även här gick det enligt planerna och både träffen och den där så underbara pumpen infann sig väldigt snabbt och höll sig kvar till passet var slut och skjooortan va tom!

Imorgon väntar beeeeeeeeeeen, det kanske man ju inte göra annat än att längta efter!!!!!!

Nu har jag precis intagit sista måltiden innan nattkesellan.

400g nötfärsbiffar
250g minikeso
Så jävla fint!

Nu ska jag fortsätta denna kvällen framför fotbollen!

Må väl folks!

I WILL NEVER SURRENDER

// Steen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar