2012-06-25

MåndagsBen!

Eftersom jag denna veckan fram till fredag har en liten minisemester så kommer förmodligen hela denna veckan bestå av "morgonpass"!

Idag var vi äntligen där, jag ni förstår säkert var jag menar, framme vid BEN såklart!

Jag får en fruktansvärd mental kick av att bara tänka på benträning och när jag väl stiger in i gymmet och börjar värma upp så känner jag mig som ett litet barn på julafton, fy fan vad jag älskar det!

Knäböj-12an
12x100
10x110
8x120
6x130
4x140
4x150 - Video!
Benpress x3
Sumosquats x4
Liggande lårcurl x4
Benspark x5
Utfall, stång x4 - Video sista setet - 55kg!

Ett fullständigt magiskt pass då svetten sprutade, benen krampade och fokusen var så in i hvete enorm, tack Craze!

En liden formbild från efter benpasset på det kanske !?


Jag önskar nu alla en fortsatt härlig måndag och hoppas att det är fler än jag som fått denna underbara start på veckan!

Never underestimate what you can accomplish when you believe in yourself!

POWER OF MIND!

// Steen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar