2012-06-13

LOVE IT!

Onsdag och en underbar sådan..

Ja klockan e banemig inte mer än 0845 och jag kan redan säga att detta är en riktigt bra dag, det e inte ofta man får chansen att göra det!

0500 i morse ringde klockan och jag bokstavligen talat rullade av sängen då jag har den sjukaste träningsvärken någonsin i benen. Slängde gröten i micron, vidare in i hoet och sen gick jag och la mig igen. 0630 ringde klockan igen och jag rullade av sängen för andra gången trots att en stor del av mig egentligen ville ligga kvar, meeeen det finns inga sånna ursäkter. Jag kastade pwon i huvudet och begav mig mor gymmet lite i 7!

Rygg
Marklyft
120x8
130x8
140x8
150x8
160x8
170x8
Breda latsdrag x4
Smala latsdrag x4
Maskinrodd x3
Hantelrodd x3
Skivstångsrodd x3

Jag säger det IGEN, ett sjukt bra pass och en enorm träff!

Speciellt nöjd är jag med marklyften som jag egentligen inte borde klarat av att köra med tanke på den sjuka träningsvärken jag har i benen, men viljan var starkare än smärtan. Jag fick dock stanna vid 170 då jag kände att benen började ge upp!

Så nu sitter jag här färdigtränad och trycker 300g nötfärsbiffar och 400g potatis i huvudet, VAD GÖR DU!???



NO EXCUSES!

// Steen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar