2012-06-24

Magiska söndag!

Äntligen så var det dags igen, brösten skulle idag få sig en rejäl törn!

Slö som ett kioskmongo var jag när jag rullade av sängen och knappt orkade öppna ögonen innan jag stod i köket och frukosten skulle fixas.

Jag kioska in 2dl havregrynsgröt och 50g vassle i huet, chillade en timme och kioskade sen in min underbara pwo i huet den med!

TIME TO GO HEAVY MF!

Bröst
Sne bänkpress-12an
12x80
10x90
8x100
6x110
4x115
12x70
Rak hantelpress x4
Sne hantelflyes x3
Rak maskinpress x3
Stående kabelflyes x3

Baksida axlar
Liggande kryssdrag, kabel x4
Framåtlutande sidolyft, kabel x4
Omvänd pecdec x4

Att det brukar gå bra är väl ingen nyhet direkt, men idag gick det banemig över förväntan både vad gäller tryck i kroppen och energin!

Jag tror att både jag och Andy var ruggit nöja med dagens pass och det magiska tryck som bjöds på!

Förmodligen så var det pizzan som mina kära vänner Andy och My bjöd mig på igår som gav mig detta lilla extra trycket idag.



För mig kom det idag på passet och för min underbara vän Andy kom det ganska omgående när han såg pizzan framför sig igår!

Hulkmode ON!
Nu är jag helt färdig i kroppen, har nyligen tryckt i mig 300g kycklingfile, 400g potatis och diet-tzatziki.


Nu ska jag chilla ett tag innen det är dags att bege mig vidare för en stadig och laddande middag inför morgondagens underbara benpass, längtar redan!!

NEVER FEAR PAIN!

LET PAIN FEAR YOUR ABILITY TO PUSH IT PAST YOUR COMFORT ZONE!

// Steen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar