2012-06-23

Grisens ryck!

Som jag varnade för innan och själv misstänkte så kunde jag inte sitta stilla en dag som denna, rastlösheten tog helt enkelt över.

Med tanke på att det var vilodag så fick jag nöja mig med 10min cykel, CF och sen 10min cykel.

Dock är det fullt tillräckligt för att totalt döda kroppen för en stund iaf!

Den CF jag körde såg ut enligt följande:

500m rodd
20 marklyft 100kg
20 frogthrust-pushup
50 airsquat
20 frogthrust-pushup
20 marklyft 100kg
500m rodd

Tid: 12:39

Föregående tid : 13:15

Förbättring: 0:36

Med tanke på att det igår var midsommarafton och alkohol intogs iform av en hel flaska vin så är jag idag väldigt nöjd med vad jag presterade. Att förbättra tiden med 36 sek är banemig ingen barnlek, men å andra sidan så kanske det var just alkoholintaget igår som gjorde att viljan var extra stark idag.



SUFFER THE PAIN OF DISCIPLINE...
OR...
SUFFER THE PAIN OF REGRET...

//Steen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar